Праћење и вредновање – пут ка квалитету рада школе
Аутори
Весна Поповић, Бранислава Бугаринов - наставник ОШ "Свети Сава" Панчево.
Реализатори
Весна Поповић, Бранислава Бугаринов
Општи циљеви
Јачање професионалних капацитета запослених кроз праћење сопственог рада, самовредновање и употребу стандарда квалитета и постигнућа
Специфични циљеви
Компетенције за самовредновање и упознавање са спољашњим вредновањем; Примена стандарда квалитета рада установе, компетенција наставника и постигнућа ученика
Садржај и активности
1. Значај праћења и самовредновања сопственог рада. 2. Улога тима за самовредовање рада школе и повезивање са осталим тимовима и актерима образовно- васпитног рада. 3. Веза између самовредновања и стандарда квалитета рада установе. 4. Самовредновање и вредновање рада наставника – кроз кључне области. 5. Стандарди компетенција наставника. 6. Правилник о стручно-педагошком надзору. 7. Праћење, вредновање рада и стандарди постигнућа ученика. 8. Мотивација наставника и осврт на Правилник о сталном стручном усавршавању и стицању звања.